ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Nowe Miasto Lubawskie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje, Ogłoszenia, Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację celu publicznego dla inwestycji polegającej na nadbudowie, rozbudowie i przebudowie istniejącego budynku świetlicy wiejskiej wraz z wymianą pokrycia dachowego na istniejącym budynku na działkach o nr ewid. 63/11 i 63/7 w miejscowości Gryźliny, obręb geodezyjny Gryźliny

Informacja ogłoszona dnia 2019-10-15 13:40:16 przez Andrzej Januszewicz

Akapit nr 1 - brak tytułu

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r.  o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1945 z późn. zm.)
 
zawiadamiam,
że w dniu 15 października 2019 r. zostało wszczęte postępowanie na wniosek Gminy Nowe Miasto Lubawskie, ul. Podleśna 1, 13-300 Mszanowo w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację celu publicznego dla inwestycji polegającej na nadbudowie, rozbudowie i przebudowie istniejącego budynku świetlicy wiejskiej wraz z wymianą pokrycia dachowego na istniejącym budynku na działkach o nr ewid. 63/11 i 63/7 w miejscowości Gryźliny, obręb geodezyjny Gryźliny, gm. Nowe Miasto Lubawskie.       
Zgodnie z art. 10 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego Organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 10 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego Organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
            Zgodnie z art. 41 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego.
            Zgodnie z art. 41 §2 Kodeksu postępowania administracyjnego w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-10-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Edyta Jarzębowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-10-15 13:40:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-10-15 13:40:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-10-15 13:40:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
639 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony