Co i jak załatwić - lista wydziałów
Lista informacji
- Referat Administracyjny ›
Dyrektor/Kierownik: Agnieszka Paturalska-Miehlau
Siedziba: Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie Mszanowo, Podleśna 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
Telefon kontaktowy: 564726302
Godziny urzędowania: Poniedziałek 7:30 - 16:00 Wtorek 7:30 - 16:00 Środa 7:30 - 15:30 Czwartek 7:30 - 15:30 Piątek 7:30 - 14:30
- Przyjmowanie skarg i wniosków, interwencji od mieszkańców
- Odpisu z rejestru instytucji kultury
- Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu
- Wymeldowanie z pobytu stałego albo czasowego w trybie decyzji administracyjnej na wniosek strony lub z urzędu
- Zameldowanie na pobytu stały albo czasowy w trybie decyzji administracyjnej
- Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
- Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego
- Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego
- Zgłoszenie pobytu czasowego
- Zgłoszenie pobytu stałego
- Karta Dużej Rodziny – wniosek o przyznanie lub wydanie duplikatu
- Wniosek o wydanie dowodu osobistego
- Zgłoszenie utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego
- Udostępnienie danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców
- Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców
- Wniosek o skreślenie z rejestru wyborców
- Wniosek o udostępnienie rejestru wyborców
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
- Zezwolenie na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych
- Oświadczenie o sprzedanym alkoholu
- Referat Finansowy ›
- Referat inwestycji i rozwoju ›