ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Nowe Miasto Lubawskie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Regulamin organizacyjny

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZARZĄDZENIE NR 74/2015 WÓJTA GMINY NOWE MIASTO LUBAWSKIE Z/S W MSZANOWIE z dnia 12 czerwca 2015 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego urzędu Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie

Informacja ogłoszona dnia 2016-03-29 09:44:47 przez Andrzej Januszewicz

Akapit nr 1 - brak tytułu

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 594 ze zm.), zarządzam, co następuje:
§ 1. Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 131/2013 z dnia 30 grudnia 2013 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie, zmienia się w ten sposób że:
1) w rozdziale 3 Kierownictwo i organizacja urzędu w § 10 ustęp 3 pkt 9 otrzymuje brzmienie:
„9)  samodzielne stanowisko ds. zarządzania kryzysowego (ZK)”;
2) w rozdziale 7 Struktura organizacyjna urzędu oraz zakresy czynności poszczególnych komórek organizacyjnych w paragrafie 31 w ustępie 3 w punkcie 41 zmienia się kropkę na średnik i dodaje się punkty od 42 do 44 o treści:
„42)  prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
43) organizacja przyjmowania i rozpatrywania petycji;
44) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem Gminy.”;
3) w rozdziale 7 Struktura organizacyjna urzędu oraz zakresy czynności poszczególnych komórek organizacyjnych w paragrafie 32 w ustępie 3 po punkcie 45 dodaje się punkt 46 o treści:
„46)  ewidencja działalności gospodarczej osób fizycznych.”;
4) w rozdziale 7 Struktura organizacyjna urzędu oraz zakresy czynności poszczególnych komórek organizacyjnych w paragrafie 34 w ustępie 2 w punkcie 15) zmienia się kropkę na średnik i dodaje się punkt 16 o treści:
„16)  prowadzenie spraw związanych z domkiem letniskowym w Ośrodku Wypoczynkowym w Partęczynach.”;
5) w rozdziale 7 Struktura organizacyjna urzędu oraz zakresy czynności poszczególnych komórek organizacyjnych paragraf 35 otrzymuje brzmienie:
„§ 35.  Do zakresu działania stanowiska ds. zarządzania kryzysowego należy w szczególności:
1) ustalanie dla jednostek organizacyjnych zadań w zakresie powszechnego obowiązku obrony;
2) realizacja wniosków w zakresie wykonywania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony kraju;
3) organizowanie akcji kurierskiej w ramach współpracy z organami wojskowymi;
4) udział w przygotowaniu rejestracji przedpoborowych, poboru oraz ich przeprowadzeniu;
5) orzekanie o konieczności sprawowania przez żołnierzy oraz osoby spełniające obowiązek zastępczej służby wojskowej bezpośredniej opieki nad członkami rodziny oraz uznawanie żołnierzy za mających na utrzymaniu członków rodziny;
6) planowanie i koordynowanie działalności w zakresie obrony cywilnej,
7) opracowywanie i aktualizowanie planu obrony cywilnej Gminy,
8) nadzór nad utrzymaniem w pełnej sprawności systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania ludności;
9) prowadzenie szkoleń w Urzędzie w zakresie obrony cywilnej;
10) szkolenie ludności w zakresie powszechnej samoobrony;
11) opracowywanie wytycznych Szefa Obrony Cywilnej (OC) Gminy;
12) opracowywanie wniosków w zakresie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz OC;
13) zapewnienie ochrony publicznym ujęciom i urządzeniom wodnym przed środkami rażenia;
14) realizacja działań w zakresie zaciemniania i wygaszania oświetlenia w sołectwach, zakładach pracy;
15) planowanie przedsięwzięć związanych z ochroną zakładów pracy oraz obiektów użyteczności publicznej przed działaniami środków rażenia;
16) prowadzenie spraw związanych z obronnością poprzez:
a) realizację regulaminu organizacyjnego na czas stanu nadzwyczajnego,
a) realizację regulaminu stałego dyżuru,
b) szkolenie obronne,
c) opracowanie zestawu zadań obronnych,
d) realizację planu zamierzeń obronnych;
17) prowadzenie magazynu OC;
18) współdziałanie z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w zakresie poprawy stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;
19)       koordynowania pracami dla zwalczania klęsk żywiołowych i w sytuacjach kryzysowych, współdziałania z innymi jednostkami podejmującymi działania ochronne,
20) opracowania planów działania na wypadek wystąpienia klęski żywiołowej,
21) prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową i przeciwpowodziową i ochroną ludności i mienia w sytuacjach kryzysowych.”;
6) w Rozdziale 8 Postępowanie w sprawach skarg i wniosków w paragrafie 41 uchyla się ustęp 3.
7) w Rozdziale 8 Postępowanie w sprawach skarg i wniosków w paragrafie 41 ustępy od 4 do 8 otrzymują brzmienie:
„4.  Sekretarz prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz petycji rozpatrywanych przez Wójta, a skargi i wnioski oraz petycje, o których mowa w ust. 3 są rejestrowane w odrębnym rejestrze przez pracownika wykonującego zadania związane z obsługą Rady.
5. Przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków oraz petycji należy do obowiązków Sekretarza.
6. Pracownicy samodzielnych stanowisk pracy i Kierownicy Referatów są zobowiązani do wyjaśniania spraw będących przedmiotem skargi, wniosku lub petycji i przygotowują propozycję załatwiania skargi, wniosku lub petycji.
7. W przypadku, gdy sprawa dotyczy rzeczowego zakresu działania kilku komórek organizacyjnych w Urzędzie, Sekretarz ustala komórkę wiodącą, odpowiedzialną za załatwienie spraw i terminowe udzielenie końcowej odpowiedzi.
8. Komórki współpracujące odpowiadają za stronę merytoryczną załatwienia skargi, wniosku, bądź petycji.”;
8) Załącznik Nr 2 otrzymuje brzmienie określone w Załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, z wyjątkiem:
1) § 1 pkt 2 w zakresie paragrafu 31 ustęp 3 punkt 43, który wchodzi w życie z dniem 6 września 2015 r.,
2) § 1 pkt 7, który wchodzi w życie z dniem 6 września 2015 r.  
 
Wójt Gminy
 
Tomasz Waruszewski
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Agnieszka Paturalska-Miehlau
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-06-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Paturalska-Miehlau
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-03-29 09:41:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-03-29 09:44:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-03-29 11:44:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
732 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony