Regulamin organizacyjny
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
ZARZĄDZENIE NR 74/2015 WÓJTA GMINY NOWE MIASTO LUBAWSKIE Z/S W MSZANOWIE z dnia 12 czerwca 2015 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego urzędu Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie
Informacja ogłoszona dnia 2016-03-29 09:44:47 przez Andrzej Januszewicz
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 594 ze zm.), zarządzam, co następuje:
§ 1. Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 131/2013 z dnia 30 grudnia 2013 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie, zmienia się w ten sposób że:
1) w rozdziale 3 Kierownictwo i organizacja urzędu w § 10 ustęp 3 pkt 9 otrzymuje brzmienie:
„9) samodzielne stanowisko ds. zarządzania kryzysowego (ZK)”;
2) w rozdziale 7 Struktura organizacyjna urzędu oraz zakresy czynności poszczególnych komórek organizacyjnych w paragrafie 31 w ustępie 3 w punkcie 41 zmienia się kropkę na średnik i dodaje się punkty od 42 do 44 o treści:
„42) prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
43) organizacja przyjmowania i rozpatrywania petycji;
44) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem Gminy.”;
3) w rozdziale 7 Struktura organizacyjna urzędu oraz zakresy czynności poszczególnych komórek organizacyjnych w paragrafie 32 w ustępie 3 po punkcie 45 dodaje się punkt 46 o treści:
„46) ewidencja działalności gospodarczej osób fizycznych.”;
4) w rozdziale 7 Struktura organizacyjna urzędu oraz zakresy czynności poszczególnych komórek organizacyjnych w paragrafie 34 w ustępie 2 w punkcie 15) zmienia się kropkę na średnik i dodaje się punkt 16 o treści:
„16) prowadzenie spraw związanych z domkiem letniskowym w Ośrodku Wypoczynkowym w Partęczynach.”;
5) w rozdziale 7 Struktura organizacyjna urzędu oraz zakresy czynności poszczególnych komórek organizacyjnych paragraf 35 otrzymuje brzmienie:
„§ 35. Do zakresu działania stanowiska ds. zarządzania kryzysowego należy w szczególności:
1) ustalanie dla jednostek organizacyjnych zadań w zakresie powszechnego obowiązku obrony;
2) realizacja wniosków w zakresie wykonywania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony kraju;
3) organizowanie akcji kurierskiej w ramach współpracy z organami wojskowymi;
4) udział w przygotowaniu rejestracji przedpoborowych, poboru oraz ich przeprowadzeniu;
5) orzekanie o konieczności sprawowania przez żołnierzy oraz osoby spełniające obowiązek zastępczej służby wojskowej bezpośredniej opieki nad członkami rodziny oraz uznawanie żołnierzy za mających na utrzymaniu członków rodziny;
6) planowanie i koordynowanie działalności w zakresie obrony cywilnej,
7) opracowywanie i aktualizowanie planu obrony cywilnej Gminy,
8) nadzór nad utrzymaniem w pełnej sprawności systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania ludności;
9) prowadzenie szkoleń w Urzędzie w zakresie obrony cywilnej;
10) szkolenie ludności w zakresie powszechnej samoobrony;
11) opracowywanie wytycznych Szefa Obrony Cywilnej (OC) Gminy;
12) opracowywanie wniosków w zakresie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz OC;
13) zapewnienie ochrony publicznym ujęciom i urządzeniom wodnym przed środkami rażenia;
14) realizacja działań w zakresie zaciemniania i wygaszania oświetlenia w sołectwach, zakładach pracy;
15) planowanie przedsięwzięć związanych z ochroną zakładów pracy oraz obiektów użyteczności publicznej przed działaniami środków rażenia;
16) prowadzenie spraw związanych z obronnością poprzez:
a) realizację regulaminu organizacyjnego na czas stanu nadzwyczajnego,
a) realizację regulaminu stałego dyżuru,
b) szkolenie obronne,
c) opracowanie zestawu zadań obronnych,
d) realizację planu zamierzeń obronnych;
17) prowadzenie magazynu OC;
18) współdziałanie z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w zakresie poprawy stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;
19) koordynowania pracami dla zwalczania klęsk żywiołowych i w sytuacjach kryzysowych, współdziałania z innymi jednostkami podejmującymi działania ochronne,
20) opracowania planów działania na wypadek wystąpienia klęski żywiołowej,
21) prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową i przeciwpowodziową i ochroną ludności i mienia w sytuacjach kryzysowych.”;
6) w Rozdziale 8 Postępowanie w sprawach skarg i wniosków w paragrafie 41 uchyla się ustęp 3.
7) w Rozdziale 8 Postępowanie w sprawach skarg i wniosków w paragrafie 41 ustępy od 4 do 8 otrzymują brzmienie:
„4. Sekretarz prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz petycji rozpatrywanych przez Wójta, a skargi i wnioski oraz petycje, o których mowa w ust. 3 są rejestrowane w odrębnym rejestrze przez pracownika wykonującego zadania związane z obsługą Rady.
5. Przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków oraz petycji należy do obowiązków Sekretarza.
6. Pracownicy samodzielnych stanowisk pracy i Kierownicy Referatów są zobowiązani do wyjaśniania spraw będących przedmiotem skargi, wniosku lub petycji i przygotowują propozycję załatwiania skargi, wniosku lub petycji.
7. W przypadku, gdy sprawa dotyczy rzeczowego zakresu działania kilku komórek organizacyjnych w Urzędzie, Sekretarz ustala komórkę wiodącą, odpowiedzialną za załatwienie spraw i terminowe udzielenie końcowej odpowiedzi.
8. Komórki współpracujące odpowiadają za stronę merytoryczną załatwienia skargi, wniosku, bądź petycji.”;
8) Załącznik Nr 2 otrzymuje brzmienie określone w Załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, z wyjątkiem:
1) § 1 pkt 2 w zakresie paragrafu 31 ustęp 3 punkt 43, który wchodzi w życie z dniem 6 września 2015 r.,
2) § 1 pkt 7, który wchodzi w życie z dniem 6 września 2015 r.
Wójt Gminy
Tomasz Waruszewski
|
Załączniki
Pobierz dane XML ZARZĄDZENIE NR 74/2015 WÓJTA GMINY NOWE MIASTO LUBAWSKIE Z/S W MSZANOWIE z dnia 12 czerwca 2015 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego urzędu Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie Drukuj informację ZARZĄDZENIE NR 74/2015 WÓJTA GMINY NOWE MIASTO LUBAWSKIE Z/S W MSZANOWIE z dnia 12 czerwca 2015 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego urzędu Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Agnieszka Paturalska-Miehlau |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-06-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Paturalska-Miehlau |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-03-29 09:41:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-03-29 09:44:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-03-29 11:44:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 732 raz(y) |