Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Nowe Miasto Lubawskie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Szczegóły informacji

Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu

Wydział: Referat Administracyjny

Ogłoszono dnia: 2015-07-14 15:51:03

Termin załatwienia

Bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 7 dni

Osoba kontaktowa

Katarzyna Wieczorek

Miejsce załatwienia

Referat administracyjny- stanowisko ds. obywatelskich w pokoju nr 13

Telefon kontaktowy

564726326

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie
Mszanowo, Podleśna 1
13-300 Nowe Miasto Lubawskie

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek (w załączeniu) lub podanie
2. Dowód dokonania opłaty (o ile nie można go przypisać do katalogu spraw, które nie podlegają opłacie)
2. Wzór pełnomocnictwa (w załączeniu)

Czas realizacji

Bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 7 dni.

Opłaty

17 zł – za wydanie zaświadczenia
Art. 2 Ustawy o opłacie skarbowej określa sprawy, w których wydanie tego zaświadczenia nie podlega opłacie. Jeżeli w sprawie będzie występował pełnomocnik dodatkowo wymagana będzie opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa - 17 zł. Uwaga: nie podlega opłacie skarbowej czynność złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.

Tryb odwoławczy

Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia wnosi się do Wojewody  Warmińsko-Mazurskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Nowe Miasto Lubawskie, w terminie 7 dni od dnia jej doręczenia.

Uwagi

Wniosek można złożyć: listownie, osobiście lub przez pełnomocnika. Zaświadczenie wydaje się osobie, której ono dotyczy lub pełnomocnikowi. Dokument można przesłać drogą elektroniczną wypełniając formularz (pismo ogólne do urzędu) znajdujący się na elektronicznej platformie usług administracji publicznej (ePUAP). Złożona informacja musi być podpisana Profilem Zaufanym lub  bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu.


Szczegółowe informacje można uzyskać w pokoju nr 13 na parterze budynku Urzędu Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie lub pod numerem telefonu 056 47 26 326.

Podstawa prawna

Art. 45 Ustawy z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2015r., poz. 388)Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015r., poz. 783 ze zm.) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Wieczorek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-07-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Wieczorek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-07-14 14:10:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Katarzyna Wieczorek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-07-14 15:51:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Katarzyna Wieczorek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-14 17:51:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4949 raz(y)