ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Nowe Miasto Lubawskie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przetarg nieograniczony na transport uczestników warsztatów w ramach projektu „Młodzieżowy Klub Integracji Społecznej w Bratianie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał LudzkiDrukuj informację Zamówienie publiczne: Przetarg nieograniczony na transport uczestników warsztatów w ramach projektu „Młodzieżowy Klub Integracji Społecznej w Bratianie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Szczegóły informacji

Przetarg nieograniczony na transport uczestników warsztatów w ramach projektu „Młodzieżowy Klub Integracji Społecznej w Bratianie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Nowe Miasto Lubawskie

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: 135558-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-05-14 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-05-14 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mszanowie ul. Podleśna 1, Mszanowo 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 2

Ogłoszono dnia: 2009-05-06 przez Barbara Grześ

Treść:

O G Ł O S Z E N I E

 

1.   Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie / Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w

Mszanowie

Ul. Podleśna 1, Mszanowo

13-300 Nowe Miasto Lubawskie

2.   Określenie trybu zamówienia:

       Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro.

 

3.   Adres strony internetowej, na której zamieszona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

http://test.systemdobip.pl/gmina_nml/

 

4.     Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składnia ofert częściowych:

 

CPV 60 17 00 00 –04  Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

CPV 60 17 20 00 – 4  Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.1. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest transport uczestników warsztatów w ramach projektu „Młodzieżowy Klub Integracji Społecznej w Bratianie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

 

4.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport uczestników warsztatów

prowadzonych w ramach projektu „Młodzieżowy Klub Integracji Społecznej w Bratanie” :

a) transport na warsztaty odbywać się będzie na trasach z Gwiździn, Tylic i Pacółtowa do Bratiana w grupach liczących do 20 osób,

b)transport j.w. odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:00 do 20:00, w oparciu o następujący rozkład jazdy: w dniach poniedziałek, środa do piątku – przyjazd do Zespołu Szkół w Bratianie do godz. 15:20, odjazd po odbytych warsztatach do wybranej miejscowości j.w. o godz. 19:45; we wtorek odpowiednio - przyjazd do godz. 15:50, odjazd o godz. 19:45,

d) wykonawca zapewni obecność opiekunów na czas przewozu uczestników warsztatów, zgodnie z art. 17 ust. 3 i 3a ustawy z dnia 07 września 1991 r. o systemie oświaty,

d) transport na imprezy i wyjazdy integracyjne w terminach i do miejsc zgodnych z aktualnym wnioskiem o dofinansowanie projektu po ustaleniu z Kierownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mszanowie,

e) do obliczenia wartości całego zamówienia należy przyjąć maksymalnie 23 676 km przez okres trwania projektu. Zapłata za przedmiot umowy nastąpi wg faktycznie przejechanych kilometrów na podstawie karty drogowej.

 

·      Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

 

5.     Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.

 

6.     Termin wykonania zamówienia

Termin wykonania zamówienia – od daty podpisania umowy do 30 kwietnia 2011 r.

 

7.     Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

      a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej zamówieniem działalności

           lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b)     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

c)     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d)     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie  7.1.a i d musi spełniać każdy z Wykonawców, warunki opisane w punkcie 7.1.b i c muszą  spełniać Wykonawcy łącznie.

 

7.2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:

a)      Wykonawca jest zarejestrowaną firmą uprawnioną do wykonywania usługi przewozu osób środkami transportu,

b)  wykonawca posiada licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności

     gospodarczej w zakresie transportu drogowego – przewóz osób,

b)     wykonawca posiada środki transportu dopuszczone do poruszania się po drogach

      publicznych zapewniające możliwość jednorazowego przewozu do 20 osób,

c)     wykonawca posiada odpowiednio wykwalifikowany personel – kierowców  oraz opiekunów na czas przewozu dzieci i młodzieży, zgodnie z art. 17 ust. 3 i 3a ustawy z dnia 07 września 1991 r. o systemie oświaty lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia;

d) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej

    działalności na wartość nie niższą niż wartość niniejszego zamówienia.

 

7.3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,

      wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie

     zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie

     zamówienia publicznego.

7.4. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonywana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ, na zasadzie „spełnia” lub „nie spełnia” wymaganego warunku.

 

8.     Informację na temat wadium

Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu o zamówienie.

 

9.     Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował

kryterium cena  – 100%

Cena oferty będzie oceniona wg następującego wzoru:

     C naj.

W =  ----------------- x R

             C bad.  

W - wartość punktowa obliczona do dwóch miejsc po przecinku

R – ranga w ocenie, tj. 100 pkt

C naj. - cena oferty najkorzystniejszej (z najniższą ceną)

C bad. – cena oferty badanej

 

Oferta, która uzyska największą ilość punktów liczoną według powyższego wzoru, zostanie uznana przez zamawiającego za najkorzystniejszą.

 

10.  Miejsce i termin składania ofert:

Miejscem składania ofert jest Gmina Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie/ Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mszanowie

ul. Podleśna 1, Mszanowo

13-300 Nowe Miasto Lubawskie

do dnia 14 maja 2009 r. do godziny 10:00 w pokoju nr 2

 

11.  Termin związania ofertą:

Wykonawca  jest  związany  ofertą  przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania  ofert.

 

12.  Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie zawrze umowy ramowej.

 

13.  Informację o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

14.  Informację o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty za pomocą aukcji elektronicznej.

 

15.  Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

 

Przedmiotowe ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone  w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06 maja 2009 r. – nr ogłoszenia 135558-2009.

 

 

 

 

 

Mszanowo, 06 maja 2009 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Grześ
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-05-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Grześ
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-05-06 15:06:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-05-06 15:11:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-07-08 16:31:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1376 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony